Snöigt värre!!

Guud vilket väder vi har fått!! Tycker det är såå mysigt!:) hihi.. Ja, när det inte blåser fööör mycket;)

Idag har jag, som alla måndagar vart hos psykis. Lika tråkigt som vanligt...
Kom hem o gick emd hundarna i stormen. Skrållan sprang runt som om det va en varm härlig sommar dag! haha..


I helgen kommer Jessie, Rickard o Lill fröken till stockholm. Hoppas veeerkligen att vi hinner ses något!! Saknar min Pessin massor!!:(

Usch, har räknat ut att när vi betalat våra räkningar denna månad kommer vi bara ha pengar till mat kvar.. Mycket jobbigt eftersom Julen kommer!! Jag vill köpa så mycket nya grejer oxå.. Blää.. Livet suger verkligen!!! Önskar jag vann på lotto!!

Snart kommer mamma med hundarna. Hon och bror ska gå o se på nån spelning ikväll. Brorsan får sig en överaskning när dom kommer dit oxå, hans pappa kommer nämligen va där:P hihi..
Och imorrn åker mamma till Spanien i en vecka.. Jag vill oxå ner... KOmmer nu inte ha råd o åka ner i Januari.. :(
O vi ska ju få valpar oxå när som helst.. Ville ju träffa dom o gosa... :P HAr haft en vända tidigare, såååå söta o ulliga!!:P Det är våran Border collie Tango som vart hos grann tjejen o flirtat. :P Haha, Han är en riiiktig Casanova;)

Jag vill ju ha en kull med Skrållan, få rse om vi gör nått till sommarn. Vill att hon ska ha en kull, så kanske hon lugnar sig lite. :P Hade velat ta en nu på sensommarn, men kom på att det är svårt o få valpar sålda på vintern. Så, bara hålla tummarna på att det blir till sommaren!:) hihi...   ......................

............Meeen, nu är det vinter... Oj oj oj! Snart är det fan första advent! Måste ner i förrådet och plocka fram alla julsaker! Blir ju pynta till helgen!! :D:D:D:D Älska älska älska!!:) Men min stora fundering är,; Vart faan ska julgranen stå???? hmm..... Får nog bli där den stod förra året. men bara det att det står ett helt vitrinskåp ivägen!. haha.. Jaja, det blir säkert bra! Inte riktigt dax för granen än.. :P
Ska baka lusse bullar oxå med Leif, Johan o Fanny oxå. Får väl bli till lucia där nånstans.. Känns som om att veckorna bara kommer flyyga förbi......

Men men.. Nu är det dax för snön igen... Möta mamma med doggsen..

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

vi har snö upp till knäna här!!

2008-11-25 @ 10:08:10
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0