Onsdag...

Idag vaknade jag 10 minuter innan klockan ringde.. Usch va jag hatar det!!=/ För då tänker jag "ah, kan blunda liiite till... " o så somnar jag!! Så när klockan ringer så vaknar jag upp som ett kolli!! MIn dag blir galet heeemsk!! Men men, va bara o gå upp. Gick o tog en snabb dusch. Fixa mig och gick med hundarna. :) Aslan vart vääldigt glad! Han kissa på varje stolpe o sten som dök upp:P

När kl va tio så gick jag ut o mötte mamma. Hon körde mig till min arbetsterapi. Köper mig en Loka Vildäpple och gick till avdelningen. Vet inte riiktigt va jag ska göra idag tänkte jag. Men seen kom jag på! :D Jims julklapp!! Nu kan jag ju inte skriva det här, för ibland är han ju faktiskt inne o kollar.. :) Men hann påbörja den! SKa köpa lite grejer, så kan jag fortsätta nästa vecka!:)

När jag kommer hem kl 12, så ska Jim precis gå till skolan. Vi pussas lite *fniss* och jag snusar honom på bröstet. Han har ju bara en uuuunderbar perfym!! :) hihi..
När han gått så blir det lunch. Prat med Pessin och sen dax för det jag veeerkligen inte kände för idag.. Träna.........
Blev ett kort men intensivt "pass". Har nu kommit hem och har ätit en frukt. Ska nu gå o duscha.

Mamma åker till Bea o alla på Tisdag. :) Vill oxå åka.. :( Är så roligt o vara med Hanna!:) Men jag får vara hemma.. Med 5hundar och min karl!:) Det är ju tur att han inte ska någonstans!

Nee, nu måste jag duscha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0