Hmm..

Åh, kan inte sova.. Jim ligger här brevid mig o sover så sött:) Men jag, jag bara vrider o vänder mig... Så tänkte, jag tar en sömntablett, hämtar datorn, skriver lite o spelar lite patians. Då kommer jag garanterat somna! haha..

Åh idag kom min kärlek hem ganska tidigt från skolan. Vi fick verkligen heela kvällen för oss själva. Inga telefoner so, ringde, inge sitta vid datorn o programera eller nåååågonting! Vi tände ljus, tog fram bullar, äpple, dricka och kurade ner oss i soffan och kollade på serier vi missat och en film:) UUUnderbart!!
Älskar när det bara är vi! Jag vet, vi bor ihop. Men tänk hur det är att vara med någon som pluggar 70% av sin vakna tid. Visst, jag sitter brevid honom  i soffan när han pluggar, men det är ju iaf inte som att vara själva o mysa..  Så idag har vart perfekt! :) hihi..
Så egentligen är det konstigt att jag inte kan sova.. haha.. Men men..

Imorrn ska vi hem till Kattis o Jocke. Dom har ju byggt ett såååååå vackert hus! Vill oxå ha! Ska iaf bli myycket trevligt!:) Är nyfiken på va de blir för mat. :) Hon gör ju god lasagne, så vi får väl se;)

På lördag ska jag o mamma till Ikea:) Hon vill ha gardiner till sitt vardagsrum som hon håller på o renovera. Och jag ska köpa en krok (till hallen) som min handväska kan hänga på:) Eller rättare sagt, min o Fannys;) haha.. Vi har tjatat jäätte länge på Jim att vi vill ha det, så nu ska jag köpa!:) Och så ska jag köpa massa ljus. börjar ta slut i lådan. vill ha sand oxå, har en jätte stor vas som kan bli till bra användning:)





Något sånt blir det:)



Nä, nu börjar sömntabletten värka. Dags o stänga ner...

Kommentarer
Postat av: Jessie

älskar det här med ljus mys! :D

2008-11-07 @ 10:17:11
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0