1 Advent

jaa, igår så va ju Henrik o Fanny här.. När klockan va runt kvart i tolv så ringde Johan Pohan. Han frågade om han fick komma hit. Han va i Spånga o va barnvakt. så han tänkte ta tåget. Men missade det precis. Så vi åkte till Spånga station och hämtade honom.:) När vi kom hem hit så satte vi oss o spela bil spel. Need for speed. Ganska coolt! Det är mycket riktiga film klipp i de, och det tycker jag är coolt! :P
När klockan va två kände jag hur ögonen gick i kors. Så då gick jag o la mig. Hörde hur killarna spela och skratta. Så söta så.. :P När klockan va 4kom jim in o la sig. Johan somnade som en stock på soffan:)

Idag vaknade jag kl 10, men kände att jag kunde sova en stund till.. Slutade med att jag sov till 12. Då ringde Jessie o väckte mig. :) Dom va på väg hit. Så vi skulle gå upp och gå ut o möta dom. Guud så stor hon blivit, Natalie alltså..:) Hihi, sist jag såg henne så va bilbarnstolen sååå stor! Nu såg den iaf normal ut.:P haha.. Hon sov så sött i bilen.:) hihi.. Vi stod o prata en stund o sen va dom tvugna o dra vidare på Familje träff-helgen;) hihi.. Jag fick en liiiten stund iaf med min Pessin!:) <3

Nu sitter jaghär i soffan. Jim sitter i fotöljen o halvsover och Johan sitter o läser en tidning..
Måste duscha o fixa mig! SKa ju på kalas!!:D

Åh, måste ner i förrådet sen.. Hämta alla Julgrejer:D 1advent idag ju!! hihi.. Meeen, ingen snöööö!! Förjävligt!!=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0