Nyåsafton

Idag är det Nyår.
Glömde köpa hälften igår när vi va o handla. Så fick gå till konsum idag o löpa förrätt. haha.. Jag får skagenröra och Jim får skink/ost o lite Creme Bonjuor. :) Blir nog bra! Varmrätt blir Lövbiff med Philadhelphiaost i och hemmagjorda potatisklyftor med paprika o timjan. Kommer bli såå gott! Saftas i munnen på mig! :P
Resten av kvällen kommer vi bara vara hemma. Måste tänka på hundarna.:) Men ska faktiskt bli skönt o bara vara hemma! Ska klä upp mig lite och så ska jag locka håret. :) Blir super!

Kom på igår att vi hade ju kunnat åka ut till pappa. Dom är ju på Lanzarote. Hade ju kunnat mysa hela dagen framför brasan och njutit där ute istället för o sitta här. haha.. Men men.. :)

Nu ska jag se på Gustav;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0