DET GICK O RÄDDA!!!

Idag så har jag vart på Fannys salong:) Vi tog halv tolv tåget mot stan och gick sedan från Karlberg mot Odenplan. Guuud va långt det va o gå! haha.. Och kallt va det oxå! Skit Sverige!=/ vi kom iaf till salongen vid 12. Så då började vi med mina naglar.:) Har längtat toook mycket efter vackra naglar igen!!:)  Mina egna går ju bara sönder hela tiden..
Så hon satte på tippar och sen så blandade hon röd med lite shimmer vid o glitter:) Den blev riktigt cool!!:D
GUUD VA FINT DET BLEV!!!! Hihi..
så nu är jag så nöjd så:)

När jag va på väg hem köpte jag en liten pommes från nån grill. Guud va gott det va med ngt varmt i kroppen samtidigt som man va ute i kylan...=/ Åkte sedan hem till mamma. Vi tog det lungt. la oss i soffan o såg på en film.
När klockan va 19 började Harry Potter:) sjäääälvklart ville jag se! hihi.. såg bara 20min, sen kom jim o hämtade mig. så vi tog med oss dvdn hem o kollade på den på projjen. Underbart med 76" bild och inga reklam pauser;) hihi..

Nu sitter jag här i V-rummet o jim gick in i sovrummet för o fixa min julklapp/födelsedags present:) Såå spännande!!! hihi.. Undra va det är!
Jims klapp är uppe hos mamma. hon skulle vira in den i wellpapp så han inte kan försöka lista ut va det är.:) Sen har mamma ett riktig överaskning till honom sen;) ska bli roligt!!:) hihi..
Jim har lovat mamma att han ska filma mig när jag får min. för hon vill se min min när jag för den. haha.. *UNDRAR* så jaf har bestämt mig för i filma honom när han får sin.:) hihi.. Busiga vi är båda två!:P



Imorrn ska jag o mamma åka o handla på ica... kl 9 på morgonen.. haha.. får vi se hur mkt folk det är då...:P
Jim jobbar så det blir mamma dag igen:) hihi..
Vi ska nog klähennes gran oxå:) Sen ska jag få Jim o hjälpa mig här hemma oxå:) MYYYS! nu är det bara 4dagar kvar. blir spännande o få paket! o ge:)
Sen fyller jag år på lördagen. då kommer lite folk hit på kvällen. ska bli roligt!!

Guud va kissnödig jag är! o skrållan oxå. haha..

Nattinatti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0