Hundmässa!:)

Jippi! Gick o la mig vid ett igår. Blev lite senare än jag trodde. Men spelar inte så stor roll.. Meeeen, jag somnade inte!!! När klockan va kvart över tre(!) då gick jag och tog två ipren.... Efter det somnade jag..... Härligt o sova 3timmar.... USCH va trött jag va när klockan ringde!!!=/ USCH!! Blaskade av ansiktet, klädde på mig och gick med hundarna.. I regnet, ovanligt.. =/

Vi kom till Älvsjö runt 8. Myyyycket hundar!!:D
Gick och tittade i vilka ringar "våra" hundar va. Papillon, Chihuahua, Border collie och AmStaff. :) Sen va det bara och passa tider och gå mellan dom olika hallarna. Det är så mysigt när det är sånt liv och alla glada hundar!:) hihi..
        

Har hittat massa bra grejer som vi ska köpa tills Chicki kommer hem:) och som även är bra för Skrållan:)

När vi va vid Amstaff ringen så kollade jag efter "våran" kennel. Men dom va inte där.. Hade velat träffa dom! Pratat lite med dom.. Visst, inte aktuellt än, men vill ändå prata med dom. :)

Nu ska jag kolla lite på det jag fått hem. :)

Kommentarer
Postat av: Sandi

Hej gum's!



Chicki?? Ska ni skaffa en hund till?? nyfiken Hoppas allt e bra me dig?? Idag är jag ledig.. så jag ska nog ta en sväng till Ikea =) Jupp! Jag erkänner de.. jag är ett Ikea-fan hahaha!!



Puss o kram!! <3

2008-12-08 @ 10:40:56
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0