fynd!

Idag gick jag upp kl9. Guuud så trött! Men vaknade ganska fort när jag duschade. Spelade lite Mraz och sjöng med duschskaftet;) hahaha.. Snudd på iaf. :P
Sen blev det fixifixi. Och när klockan va kvart i 11 så kom Emelie hit. :) Hon fick hälsa på hundarna o kolla lite hur vi bodde.
Sen drog vi in till stan. Och gick till en affär som hade rea. 70% på alllt!!!! När vi kliver in så är det ganska mycket folk. och kartonger öööverallt!! Så det av bara o börja gräva. :P Hittade iaf 3 t-shirts och ett par Jeans!:) Hihi.. Sååå fina!! Underbaaaart!!! Och priset : 500kr för allt! :D Hur bra är inte det?!
När vi va klara i stan så åkte vi hem. Eller till toys'r'us (hur det nu stavas) Emelie skull köpa lite till sina kusiner. Guuud va folk! haha.. Gaalet!



Nu sitter jag här hemma.. Är sjukt trött!! Och hungrig!! Ska laga till något..
Tvättar kl 3. har inte alls lust..=/ Men men..

Imorrn bär det av ut till Djurö. Ska försöka komma iväg runt halv ett hoppas jag. Och där ut eär det ju fullt hus:) Blir bra tror jag! Hoppas bara på att alla paket får plats i bilen;) haha.. Och hundarna:P

Nu ska jag äta.. :)


Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

haha.. shoppoholic igen!!! ;D <3

2008-12-25 @ 15:31:56
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0