EN BRA TID

Har haft en underbar vecka måste jag säga!
Träffat vänner varje dag och njutit av det fantastiska Majvädret!

Ätit goda middagar, pulat i trädgården hos syrran, grillat, solat, njutit av tjejmys på en uteservering, hjälpt till med renovering, firat min moster, grillat lite mer och jaa haft det jäkligt bra!
 
Måste dock säga att det är lite skönt att det är måndag idag och alla jobbar igen:P
Kroppen ger igen för dessa dagar!
 
Men känner att jag uppskattar att jag fått så många bra dagar! Ser fram emot en sommar med mina underbara vänner. Känns som att denna sommar blir bättre psykiskt, än förra sommaren.
Bara ljuset och dofterna ute just nu gör att jag känner mig bättre!! Det är som att man aldrig sett solen eller de gröna löven förr. :P Underbart!
Har denna vecka fått tre olika brännor på ryggen! haha! Har varit väldigt stilig av alla olika linnen! Blir att jämna ut dom lite imorrn, om vi får fortsatt bra väder:)
 
Nu blir det en film och ett glas med limejuice! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0