SKÖR

Åh, så jävla trött... Fick inte mycket sömn, natten till idag.. har legat nerbäddad hela dagen och tog min medicin vid 21.30.. men smärtorna pulserar så i benen och ryggen att jag inte kan somna... Hatar att inte få sömn!! Känner mig så sjukt utmattad.. 
Men blir ju oxå rastlös.. 

Arbetsförmedlingen vill att jag kommer iväg på nån aktivitet, som dom så vackert kallar det, så vi får väl se vad som kommer hända. Kan ju självklart behöva det, men ville så gärna ha året ut på mig att lära mig hantera allt. 
I morgon ringer en av mina läkare, så får vi se vad han säger om allt. Idag är det väldigt svårt att bli sjukskriven och ännu svårare med långtidssjuka.. FK är på en som en igel och skickar hellre ut en, än att ge folk en chans att faktiskt få tid att bli bättre. 
Jag kommer ju aldrig bli av med fibromyalgin, men min ångest och stress kan jag ju få hjälp med på ett annat sätt. Så man enklare kan tackla vardagen och lära sig leva med sin sjukdom. 

Jag vill inget hellre än att kunna jobba, tjäna pengar, så jag kan spara pengar och kunna unna mig. 
Men i dagsläget är jag inte där.. i dagsläget är jag en stel, ömtålig och skör pinne! Minsta snedsteg och jag går av... 

Suck.. 

Vill bara må bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0