3 Maj

När all kraft tog slut i februari så lessna jag totalt på att gnälla här inne.. haha!
 
Kanska dock ska fortsätta med det, för behöver nog få ur mig en del känslor och tankar ibland..!
 
Efter en massaaa problem med f-kassan så har dom gett beslut om att jag inte får pengar för min sjukskrivning, så har fått skriva in mig på AMS... men är inte arbetsför.... spännande de där!
 
Har även blivit så jävla trött på mina läkare, att jag förra veckan träffade cheferna på sjukhuset! Så äntligen har jag fått en remiss till en Smärtklinik!!
 
Är så otroligt trött på smärtan i kroppen och hoppas verkligen jag kan få svar på VAD som är fel.. och vad jag kan göra för att förbättra det hela!
 
Orkar ju inte göra ett jävla skit!! Allt jag gör ju ont...
Igår va vi i bowlinghallen, men då jag har så ont och kroppen bara viker ihop sig, när man minsta anar det, så hejjar jag ju bara på! Är ju kul det med, för får ju fortfarande umgås med mina vänner! Men jag vill oxå bowla! jag vill oxå kunna glida ut på dansgolvet och dansa! Jag vill inte sitta på en stol och titta på.. eller dansa genom att hålla i mig hårt i ryggstödet på en soffa...
 
Det är så mycket jag vill... Men inte kan...
 
Men hoppas så på att det bara blir bättre snart!
 
 

Kommentarer
Postat av: Memsan

❤️❤️❤️

2015-05-11 @ 15:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0