.

Trött, tröttare, tröttast..
 
Helgen har susat förbi och söndagen har varit lugnare än lugnast.
Har dock varit liite duktig- diskade nyss undan helgens talrikar. Pluspoäng till mig! ;)
 
Orken som inte existerar är ett faktum! Känns skit faktiskt.. Men försöker, väldigt hårt, att inte tycka synd om mig själv. Att acceptera att det är såhär just nu. Jag kan inte tänka för mycket, för jag går ner mig totalt. Men ibland är det självklart svårt..
Försöker då intala mig att de korta promenaderna ute är fortfarande bättre än inga alls, eller att diska är jätteduktigt gjort, att boka tvättid är fantastiskt- om jag då även tvättar så är det ännu bättre! 
 
Nu är dock dagens alla erövringar gjorda, så äta mat och gosa med Aslan blir kvällens syssla.. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0