IN MED NYTT!

Skrev ett inlägg i telefon inatt, men poff sa det, så försvann allt... Hmm..
 
Igår höll jag på här hemma, fixade så jag skulle kunna få in min nya soffa. Mamma kom hit, så monterade vi isär den gamla och som sedan åkte och kastades på tippen.
Blev nöjd med resultatet med den nya soffan! Den är ju gaaanska så mycket större än min gamla, men det betyder oxå att alla äntligen får plats här hemma ordentligt! :)
 
Aslan har idag upptäckt att man oxå kan stå på kanten vid fönstet och sätta upp framtassarna mot kanten:P
Han verkar oxå i övrigt nöjd med nya soffan! :)
 
Fick även igår hjälp av min fastighetsskötare att sätta upp tavlan på Skrutt i sovrummet. Äntligen!!
Så inatt fick jag sova med båda mina älskade! Önskar ju dock att hon hellre kunde vara med oss i sängen och gosa istället..<3
 
Ska strax försöka kolla en film, men först ska jag knåpa ihop ett födelsedagskort:)
 
Innan :)
 
Under.. :P
 
Efter! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0