ÄNTLIGEN!

Äntligen har jag fått min diagnos!!!
 
Inte för att jag vill ha den, men nu vet jag vad som är fel och hur jag ska arbeta mig framåt.
 
Fibromyalgi.
 
Den där känslan att vara 28 år och resten av livet kommer få leva med kronisk smärta känns inge vidare...
 
Men nu ska jag bara hitta en träningsform som fungerar för mig, så jag förhoppningsvis kan må liite bättre. Samt hoppas att medicinen jag fått kan hjälpa mig att må bättre. :)
Nog om detta...
 
 
Idag fick jag hem en hund till, Meus är på besök:) Skönt med en till här hemma! Känns fortfarande så tomt efter Skrutt.. Men då är meus toppen! Han gosar gärna och busar:)
Aslan är ju dock iiinte så glad! haha! Det morras och knorras.
 
Ikväll blir det tända ljud, film och mys i soffan. Frågan är bara vad man ska se, för finns ju inget vettigt just nu! :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0