ÄNTLIGEN POTATISGRATÄNG!!

Idag har jag fixat och hållt på här hemma. I morgon får jag nämligen hem en "ny" soffa, så har varit tvungen att tömma vardasrumsbordet på skit, dammsugat bakom soffan, plockat upp hundleksaker och jaa.. ni förstår!

Har även diskat och lagat mig en ordentlig middag. Nu när hösten börjar komma så kände jag att "nu är det okej att göra potatisgratäng!". Sagt och gjort, så blev jag mycket nöjd med min middag! :)
 
Strax blir det film, blir nog lite animerat idag- om den är bra. Home har legat i filmmappen ett tag nu, så nu är det dax!
 
Känner mig nöjd med dagen och kommer få lida imorrn, men det får jag ta då!
 
Min creeperhund!! Förstår inte dessa konstiga sovpositioner...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0