WEEKEND

Pigg och klarvaken! Borde fan ligga i sängen och försöka sova.. meeen!
 
Helgen har bara ruusat fram! Men den har vart riktigt bra måste jag säga! Har bla innehållit mini-tjejkväll med Lets Dance-final, firande av bästa Jonas och besökt mosters nya hus.
 
Jag älskar de där helgerna när man får träffa sina underbara vänner varje dag!
Snart kommer sommaren oxå och man kan sitta ute på verandan sent och ha det mysigt! :)
 
I morgon är det en ny arbetsvecka och jag är taggad! Hoppas på lagom med folk, så man har att göra något hela tiden, men att det ändå inte är stressigt.
 
Sen hoppas jag att veckan går fort! Vill ha mina hundar hemma för nån dag!
Dom är ju hos mamma på vardagarna och mitt hjärta värker av saknad! Usch... :(
 
Nää fan.. värdelöst inlägg.. Natti på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0