WELL THEN...

Åh, borde ligga och sova nu.. meeen! Istället tycker jag det är en bra ide att ligga i soffan och kolla serier..
 
Helgen har varit väldigt lugn! Nästan lite för lugn, eller iaf midsommarkvällen. Men får väl kompensera det nån annan kväll;)
Imorse vaknade jag av världens jävla hageloväder! Sen har det regnat typ precis hela dagen, så jag och mamma har legat nergosade med hundarna under varsin filt och kollat film. The Great Gatsby, har egentligen inte velat se den.. men den va helt okej. Otippad bara!
 
I morgon är det jobb och känns inge kul alls! Inge bra att få vara ledig så många dagar.. :/ Hoppas veckan går fooort!
På onsdag ska jag och Tusse iaf fira lite:) Jag får min första lön och vi ska gå ut och äta tapas! En mitt-i-veckan-dejt lixom:P
 
 

Robert, hoppas du har det tipp topp i SF! Och du, när (och om) du startar din telefon, så kaaaan det vara så att jag skrivit ett sms till dig. Har säkert inte aaaalls gjort bort mig! Haha!
   Man tycker saker verkar så jävla bra för stunden, tills man sedan inser att "oj, vänta nu. Vad gjorde jag nu?!" haha! Jaaja, bjuder på den! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0