THE DAY & NIGHT

Borde ligga i sängen och sova vid den här tiden egentligen.. men känner mig för pigg!
 
Märker att jag mer och mer kommer in i vanan att jag jobbar! Inte alls lika trött längre. Ja, förutom på morgonen då- men det är vi väl alla! :)
Igår var det såååå mycket folk! AAH! Men idag... haha, jäkla skämt! Har knappt hjälp någon alls.. Men dagen rullade på ganska fort ändå!:)
 
Bara två dagar kvar på arbetsveckan nu och jag ser fram emot torsdag då massa vänner kommer över hit!:)
Fredagen spenderas hos moster o hennes man, vi hoppas på fint väger och värme!
 
Idag vann jag förresten en tävling! :D Där priset va att få en tavla på 50x70cm med mitt eget motiv! :D Ska mäta om den får plats i sovrummet där jag möjligen vill ha den. Får den inte plats där, måste jag tänka om både motiv och plats..! Såå svårt!!
 
Denna skulle jag vilja ha, så hoppas den får plats! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0