Jun. 08, 2014

Ligger ikväll nerbäddad i mammas soffa. Enklare att komma upp på måndagsmorgonen då!:)

helgen har varit toppen! I lördags åkte jag, syster och Tusse ut till pappsen. såå skönt med sol, värme och lugn och ro! Vi grillade och hade det sådär mysigt som man vill ha på sommaren!:)

Idag blev det valpmys hos Lena:) Schäfervalpar är ju såå charmiga!
annars idag har jag njutit av lugnet, vilat lite och myst med hundarna.

ser inte fram emot veckan, måste jag säga.. Men får hoppas på att det är fint väder, så jag kan samla lite energi på kvällarna!:)

Är riktigt avundsjuk på en vän som åkt till San Francisco!! Han ska få njuta av den fantastiska staden i två månader- såå fuskigt!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0