FREDAG 13

I går kväll va det ett jävla liv i mitt (och säkert fler) område! Grannarna kollade fotboll och förde ett jävla liv... Somnade föör sent, så imorse fick det bli en liten sovmorgon!
När jag vaknade sved det fint i ögonen och kände mig så jäklans trött-speciellt eftersom jag visste vilken stressig och jobbig dag det skulle bli!
 
Väl på jobbet hann jag iaf sitta och ta det lugnt en stund med mina två kollegor. Sen va det dags för kaoset! Sista dagen på aktivitetsrapporten!
Men vet ni... åh, det har vart den längsta jävla fredag i mitt liiiiv! Haft att göra, men många har klarat sig själva.. så vid 14 kom en dam in och behövde hjälp och jag tror vi alla tre typ flög över henne för att hjälpa! haha!
Träffat många roliga människor idag iaf! Det gör dagen lite bättre!:)

Ikväll vart det soffhäng med Tusse. Pizza, fotboll och hundmys- ganska så perfekt kväll! :)
I morgon blir det tjejkväll här hemma, ska bli underbart att få träffa mina bejbs! <3
 
På måndag ska Skrållan opereras igen.. :( Känns otroligt jobbigt! Men det borde vara sista gången, iaf för juvertumörer.. Dom ska då ta bort de två sista tuttarna.. :( Min tjej! Usch.. Kände bara hur hjärtat sjönk till botten på en mörk sjö när jag upptäckte knölen!
Kände även att jag egentligen inte ville operera henne, med tanke på vad som hände sist.. Hennes hjärta stannade och hon dog faktiskt en stund.. Men min veterinär sa att detta skulle bli en kortare narkos, men lättare medel. Litar på henne, hon vet vad hon gör!
Vill inte behöva leva mitt liv utan min skrutt! Det är för tidigt för det! <3
 
Snart blir det babybodys igen! :)
 
Love My Sis! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0