A DAY LIKE TODAY

Vilken daaag jag har haft!
Massor med folk på jobbet och jag har inte suttit ner mer än några minuter på hela dagen.. Mina fötter värker!
 
Möter verkligen en mängd olika människor varje dag och ibland blir jag TOKIG på vissas beteende..!
Medans andra får en på väldigt bra humör och jag kommer på mig själv med att skratta högt, för att sedan vända mig om och se att alla ögon vilar på mig! haha! "sooorry!"
 
I morgon ska jag till optikern, har märkt att synen på ena ögat bara blir värre och värre.. Blir jäkligt jobbigt då det är svårt att hjälpa folk vid datorerna på jobbet. Ser heller inte på långt håll om någon söker kontakt med en osv.. funkar iiinte!:/ Så "hej då pengar" imorrn då. :P
 
Nu blir det en serie och slapp i soffan, innan det är dax för drömmar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0