INSIDE

Ni vet den där känslan som man kan få ibland, när man känner hur pirret startar vid hjärtat och spricker ut i resten av kroppen? Det känner jag idag!
Vet inte varför, men kan plötsligt bara känna det komma och man mår så bra!
 
Vet som sagt inte varför, för finns inte så mycket att känna så för just nu.. Men lever väl på minnen just nu.
Jag tror jag är expert på det!
 Att leva i det förflutna och typ inte släppa taget typ.. Hur gör man det lixom?? Har ju lärt mig att sluta fundera på saker för mycket, men kan ju inte sluta tänka heelt! Zombie-Steph! haha!
 
 
Oh, middag.. i värmen.. Ingen lust alls för varm mat! Men så får det bli! Köttfärssås och spagetti och en kall cola till det- tipptopp! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0