HOT!

HELT slut!!! Jisses va varmt det är och sitta på ett tåg då va inte skoj..! Men äntligen hemma..
Köpte massor av hallon på torget, så det ska jag mumsa på sen! :D
 
Helgen är åter förbi och vardagen ska terra oss i flera dagar till! Men hade en härlig helg iaf, förutom många funderingar och gråtattacker. Fortfarande chockad över vår väns bortgång..
Lördagen spenderades därför i lugnan ro hos min moster och hennes man. Slappade i solen och doppade fötterna i poolen, som va jävla kall än så länge! Framåt kvällen åkte vi hemåt och när jag väl kom hem så kom det över lite folk. Blev Skip-Bo och läsk- perfekt! Inga intriger eller fylla:P

Igår va det riktigt kvalmigt! Men vid 16 tiden så njöt jag, mamma och tusse av grillad mat ute på verandan. Sedan satt jag och tusse där till 20 typ. Peter kom oxå, så det blev kortspel och bara chill. Såååå härligt! Älskar dom där kvällarna, när man bara myser ute!
 
Min Hanna börjar bli så stor!! <3
 
<3
 
Min kära fru! ;)
 
Idag- en varm, men glad Steph! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0