AS I PROMISED! ;)

Jisses vilket härligt Oktober-väder det har varit idag! Dock har jag nooollll inspiration för att gå ut och fota..:/
Idag har jag vart hod tandläkaren, vilket var jävligt svettigt! Hade jävla panik innan det var dax att gå in, svettades och skakade.. usch! När jag väl är i stolen, då vill jag bara att hon ska sätta igång och pilla- så det blir klart!
Jag är LIVRÄDD för tandläkaren! Många säger att dom tycker det är läskigt osv.. men jag är på riktigt rädd! Va där 2008 sist, så kan ju säga att jag va nojig över att ha hål osv... Men vet ni- inte ett enda hål!!! AAAH, såååååå skönt!! :D :D
Kunde tom fått ett bokmärke om jag hade velat! ;)
 
Som belöning av att jag klarade att gå dit- gick jag och köpte ett par nya byxor:) Såå skönta jeans från LOGG!
 
Ikväll blir det ännu en kväll med tända ljus och en film. Står mellan Pacific Rim och The Internship:)
 
Hoppas alla har en fin kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0