TUNGT

Jisses, ni är många här inne varje dag!  Sorry för att jag inte skriver något:P
 
Har vart in några ggr och påbörjat.. men efter några rader så raderar jag.. :/
 
Är så ledsen på en av mina vänner.. Han betyder så mycket och jag behöver honom! Jag ställer upp för honom i vått och torrt, men när jag väl behövde honom- då fanns han inte där... och så blir han typ förvånad när jag säger det till honom och så säger han: "vad vill du att jag ska svara på det?" Jaa, ditt jäkla as- att du är ledsen kanske??!
Usch...
 
Ni vet den där känslan man får när det tagit slut med en pojkvän? Den känslan har jag i min kropp! och jag blir ledsen och arg när jag ser han på FB... Det har gått tre veckor och han har fortfarande inte hört av sig.... Det gör ont!!

Nu tänker ni att "det är ju bara att du hör av dig", men det var det jag gjorde-- i flera dagar... men han ringde aldrig tillbaka....
 
_____________________________________________________________________________________
 
I fredags opererades Skrållan. Hon har haft en knöl på magen som växt i ranade fart.. så 3 av hennes tuttisar togs bort på ena sidan. Så nu har hon ett 25-30cm långt sår på magen.. :( Jag och mamma köpte bebis-bodys från H&M igår. Klockrent! Dom täcker hela såret och ingen smuts kommer in:)
Men är otroligt jobbigt att höra henne gråta.. Gör ju säkert ganska ont till och från..
Nu är det bara att invänta provsvaret på knölen! Hoppas på att det är en godartad äckelknöl!
 
 
 
Ska försöka bättra mig på att skriva här inne igen! :)
 
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0