SOMMAR-

Blogg! :D
 
Kom på häromdagen att bloggen har ju fan vår-design! Så nu har man ändrat det oxå. Så jäkla skönt att det går så snabbt att fixa!:)
 
 
Idag har vart en sån där segstartad dag.. Vaknade vid halv nio av att dom klippte gräset ute.. och jag hade fönstret öppet.. och iom att jag bor längst ner, så hödes det in lite extra tror jag.. Gick upp vid 9 och ut med hundarna, sen gick jag fan o la mig igen! Sov i 1½ timme och det var såå skönt!
 
Eftersom jag idag skulle åka till mamma och stanna här tills lördag, så var jag idag tvungen att fixa hemma inför lördagens middag med vänner. Men har typ dragit ut på det in i det längsta.. Så kl 14 satte jag igång.. Dååligt Steph! Blev ju självklart jääättestressad sen..
 
När jag kom hem till mamma så käkade vi och sedan blandade jag avfärgningsmedlet till mitt hår.
Har känt i några veckor att jag velat gå tillbaka till min "naturliga" färg och vågade då på mig att handla avfärgning..
Jag tänkte att det kan ju inte bli värre än orange..:P Och det är ju sant!
MEN jag tänkte ju inte på att det kunde bli väääldigt blont oxå...:P
 
Mina längder blev tyyyp min naturliga färg, lite ljusare och morotsfärgat... men min botten... den blev blond! hahaha!
 
Jag tycker att det ser lite coolt ut, men mamma hon tycker jag ser förjääävlig ut!
Får se vad tjejerna (och Petrus) tycker:)
 
Liite coolt är det! :P
Här var mamma jäääkligt orolig att jag skulle få rosa hår! haha! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0