ORDINARY DAY

Idag har det vart en låång måndag! Och än är den ju inte slut..
 
Jag måste ju passa på Skrållan hela tiden och hon får ju inte gå på nå promenader, mer än att kissa typ. Så hemmet är nu städat och jag har sett två filmer:P är ju ganska mysigt att mysa med hundarna i soffan, men har man inget att se på, så blir det liiite långdraget.. Men men..:)
 
Känns ju iaf bättre att behöva vara inne när det är grått ute! Man får lixom inte lika dåligt samvete då.
 
Så nu blir det nån rolig komedi och en morot:)
 
Hoppas alla haft en fin måndag!
 
Lite myyys:)

Kommentarer
Postat av: Robert

Hej Steffi. Oj, det var länge sen! Snygg och välskriven blogg. Ser att intresset för hundar fortfarande finns:) Likadan ras som du hade i Barkarby?

/Skälby


Svar: OJ Heeej! :D herregud, hur hitta du hit? haha!
Ja, hundarna ligger varmt om hjärtat:) Ja det är likadan som då.

åkte buss häromdagen till vällingby och när jag och kompisen passera ert hus i skälby så sa jag till henne att "här bodde en pojkvän till mig". Så lite kul att du skriver här nu!

Hur är det?
Steffi

2013-05-28 @ 17:17:00
Postat av: Anonym

Det är faktiskt därför jag skriver nu:) Passerade nämligen lägenheten vid dagiset för ett tag sen och tänkte på dig och hur dum jag var ... då!

Det är bara bra, är otroligt uttråkad bara om dagarna, men försöker hålla mig sysselsatt så gott de går:)

Hur står det till själv? hemma om dagarna med hunden, eller?

Svar: Jaha! :) Ja, mamma bor kvar där och jag har en kompis som bor där oxå, så är där ganska ofta.
Jaadu.. du var ju det.. Inte lätt att växa upp och inse vad man gjort när man var ung och dum.;)

är du mellan två jobb du med? Bor du kvar i stockholm eller?

Jo, det rullar på här. är hemma en vecka till nu och sedan ska jag påbörja en praktik hos kommunen. Ska bli spännande!
Steffi

2013-05-28 @ 19:06:19
Postat av: Anonym

Men jag gjorde det för att var rädd ...

Mellan två jobba skulle jag inte kalla det, utan tar det mest lugnt bara:) Bor inneboende i huset du passera för några dagar sen, då jag kom hem i söndags. Tidigare bodde jag i vasastan mellan jag var 19 och 24(5).

Järfälla kommun då kan jag tänka mig. Skönt att komma igång med vardaglig rutiner igen? Varar praktiken bara över sommaren, eller kan det leda till något fast?

Kom precis hem genomsvettig. Det får bli en dusch och sen se om jag orkar mig iväg till hemmakväll. En film och en påse godis lockar rejält just nu!


Svar: Ja, man får vara det när man är.. hmm.. var va vi, 17? :)
Det låter härligt! Jaha, va kul o flytta hem igen..! eller? ;) Jajuste, du bodde där ja.

Ja, precis. Det är en praktik på 6 månader, som jag sedan hoppas kan leda till mer:)

Blev det nån film? :)
Steffi

2013-05-29 @ 19:30:57
Postat av: Anonym

Vi var 15:)
Det gör mig inte så mycket, är knappt hemma i Sverige.

Då önskar vi båda att det leder till mer än bara 6mån!

Det blev inte de, tyvärr. Var tvungen att få iväg några mail och sen blev jag förfrågad att jobba imorgon och fyra dagar framåt, så det blir något avsnitt av Scrubs och sen får vi se om jag lyckas slockna.

Har du haft en bra onsdag? min har varit händelse och smakrik!:)

Känns lite fel att hålla kontakten här genom kommentarer. 0720493339 - text som text, men mycket snabbare

2013-05-29 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0