DET SÄKRA..

Före det osäkra..
 
Idag när jag tog bort plåstret på Skrålls mage så ser jag att det varat lite. Nojjig som man bli, ringer jag veterinären och får då en tid hos dom.
När vi kommer dit, så säger dom att "det här ser så fint ut så!" Men dom tyckte det var bra att jag kom in iaf.. Men suck.. 750 kronor i "onödan" så att säga.. :/
 
Eftersom Skråll inte får gå på promenader- eller ens göra så mycket alls och jag måste hålla koll på henne, så har jag igår och idag kollat serien "The Following". Riiiktigt spännande och bra serie!! Hoppas ju dock på att det inte blir nån långdragen skit.. Men har bara 3 avsnitt kvar nu och dom ska jag nog banne mig se nu ikväll:P
 
Så nu ska jag stroppa några jordgubbar och mumsa i mig! Hundarna kan nog få dom oxå;)
 
Skrållan är ju såå snygg i sina bebiströjor;)
 
Igår vaknade jag upp och såg dessa två mysa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0