SKRIV

Vet att det var länge sedan jag skrev.. Har påbörjat några inlägg, som jag sedan raderat.
 
Händer egenligen massor i livet mitt, men känner ändå att jag inte har nått att skriva om.
 
Jag umgås med fina vänner, myser med mina hundar och njuter av mitt hem. Jag mår bra.
Men ikväll, när jag och mamma satt och tittade på "Eat, Pray, Love" så kände jag att jag saknar något.. Inte en pojkvän eller så, utan nå annat. Nån sorts harmoni. Jag vill oxå våga åka iväg, som hon gör i filmen, och hitta mig själv! Jag vill oxå kunna le med levern..! Vet att det låter konstigt, men det är en känsla jag har..
 
Nu har jag stirrat på skärmen i 5 minuter och vet inte vad mer jag ska skriva, så tackar för mig..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0