:)

Vilket vårväder vi fått! Vågar ju dock inte hoppas än på att våren faktiskt är här.. Men den är på g iaf;)
 
Jag vaknar med solen varje morgon. Har bara ljusa persienner och på morgonen lyser solen in i min lägenhet, så vaknar ju sakta men säkert från kl halv 7.. Plus att grannen ovan skriker på sina barn varje morgon- loove it!
Under påskhelgen blir det o fixa en rullgardin..!
 
Tycker förvisso det är ganska skönt att vakna tidigt, men vill gärna sova fram till 8 iaf..
 
Nu när skolan är slut, så har jag inget o göra på dagarna.. Så söka jobb och fnula på annat fyller mina dagar.
Många frågar hur det går att söka jobb. jo tack, det går bra att söka- men att få ett jobb är ju en annan femma.. ;)
 
Har, dom här fina morgnarna, vart ute på lite längre promenader med hundarna. Är ju så skönt ute! Men Aslan tycker det är jättejobbigt att gå ute just nu... Det är ju så mycket grus på vägarna.. :( För dom där små tassarna är ju stenarna stora jäkla bumlingar! :/ Ringde faktiskt till kommunen och frågade när det ska sopas, dom sa att det var några veckor kvar.. så hoppas det rullar på nu..!
 
Just nu ligger mina två änglar i soffan och njuter av sista strålarna av solen som skiner in i lägenheten, jag kollar på Efter tio och ska strax äta lite frukost. Sedan blir det att fixa lite här hemma:)
 
Hoppas alla har en fin onsdag! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0