TAGGAR!

Ikväll kommer några av tjejerna hit, vi hade tänkt grilla... men vädret är fan inte det bästa här i Estocolmo..:/
Men längtar tills mina fina kommer hit- även om det sedan börjar regna:P
 
Igår var jag tvingad att se filmen Shaun of the dead- en komedi (parodi typ) om zombies. Den var faktiskt rolig och även om Petrus sa till mig precis vaaarje gång något roligt skulle ske att "Tiittaaa nuuu!!!" så var det roligt:)
 
Vi kollade även på Warm Bodies- en romantisk zombie(Komedi) film:) Den är faktiskt väldigt fin och många sköna kommentarer och otrooligt bra musik!
 
Det var underbart att när jag var ute med Skråll vid halv två på natten- att det var ljust ute! ÅH- snart kan man ha dom där hääärligt låga nätterna och härliga tidiga morgnar!
 
Min favoritmorgon, från förra sommaren, är när jag är på väg hem från en kompis 05.30 på morgonen.. fåglarna kvittrade och solen värmde mina barfota fötter...! MMM! <3
 
Iaf... är taggad inför ikväll! Ska strax gå till systemet och köpa några cider och vin. Mat kanske vi ska handla oxå? haha!
 
Hoppas alla får en fantastisk lördag!
 
Morgonmys igår:)
Blandade känslor om håret.. Blir att köpa en tonong och slänga i, i hopp om att de blonda jämnas ut.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0