LOST IN SUMMER

Dagarna bara försvinner och jag glömmer att gå in här när jag inte har någon dator med mig..
 
Söndag idag och dagen har spenderats med bästa Tusse:)
 
Lite kyligt ute, men vi tog oss en härlig promenad med hundarna, käkade glass och ätit god middag.
   Nu när hon åkte så skulle jag byta om till mjukiskläder och jag glömmer ganska ofta att jag bor längst ner.. haha! Så jag gick omkring här en stund i underkläderna, tills jag kommer på att jaaa, juste- persiennerna är uppdragna i sovrummet... Men men, ville nån titta-då bjöd jag på det idag då:P
 
Annars i veckan så har jag vart hos mamma mestadels. Hon har haft semester, så vi har pulat med lite grejer:) Har försökt njuta av solen oxå så fort jag kunnat! Såg att det skulle bli varmt o skönt imorrn, så längtaaar!
 
När jag var hemma häromkvällen, så kollade jag lite svenk film. Nya Wallander och Snabba cash 2- dom var bra faktiskt! Hittade en annan då oxå som jag tänkte kolla nu. Ego heter den. Trodde det skulle vara nån tonårsfilm, men verkar faktiskt liiiite djupare än så:)
 
Några bilder från senaste dagarna:)
 
Gjorde smörstekt rödtunga häromddagen-blev sååååå gott!!
 
Snygg bränna? Njaa..:P
 
Jag tror, men bara trooooor, att hon vill ha den;)
 
Myyys!!!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0