FIXARDAG:)

Idag har det vart tvättdag här hemma:) Som vanligt hinner inte tvätten torka, så nu hänger massa tvätt på mina matstolar.. Doftar iaf väldigt gott i rummet!
 
Jag har även bytt till mina nya sängkläder! Såå fina! Har två täcken i sängen, men har aldrig haft två lika påslakan- men nu har jag det. Så nu behöver man inte skämmas;)
 
Har haft en tavla ståendes på tvbänken i vardagsrummet, som egentligen ska hänga i sovrummet. Så den ställdes på hyllan i sovrummet. Den ska upp på väggen sen dock:)
 
Har nu oxå packat inför helgen hos mamma:) Har iiinga långbyxor med mig, väägra dåligt väder!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes, jag har sett ditt svar:) Har kommer min ursakt for den 5e.
Da planerna har andrats dramatiskt sa kommer jag hem imorgon istallet, och att jag ar hemma efter den 29e ar MINIMAL.
Mitt nummer fungerar inte langre, utan det blir nytt under dagen imorgon.

2013-06-19 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0