EN SKÖN SÖNDAG

Igår åkte jag och Tusse ut till Djurö, där vi skulle fira Emelie. Det var supermolnigt och lite kallt här hemma på morgonen, men fick hoppfulla sms av Emelie som sa att det var soligt:) Så bikinin packades ner och sedan for vi!
 
Väl på plats bjöds det på smarriga pastasallader, massa kakor, tårta och frozen cheesecake- Muuums! Vi satt ute i solen och njöt tillsammans med alla andra.
vid 15 tiden drog vi hem till pappa och solade på baksidan en stund, för att sedan gå ner och bada. Va lite kallt i vattnet, men banne mig skönt iaf! :) Skrållan och Aslan fick bada lite oxå:)
 
Vi köpte sedan pizza till middag som vi njöt av ,hemma hos Emelie och Danne, på verandan:)
Sedan gick vi ner till stranden igen och tittade på när Emelie tog sig ett dopp:)
 
Dagen var verkligen perfekt och ingen av oss ville åka hem!
 
Idag är jag hemma hos mig själv igen. Har packat upp min väska och sedan mest tagit det lungt. Snart blir det en dusch, för att sedan gå o handla lite middag:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0