EN ARG STEPH!

Alltså jag vill SLITA av mig håret!! Är så arg!! Att vissa människor är så jävla dryga allstå... USCH!!
 
Här arbetar man med något i timmar och sedan kommer någon annan och tar ens arbete och gör om det- fult oxå! Ska man behöva sätta copyright med sitt eget namn på ALLT man gör?! Va fan pinsamt att se den där fula bilden... Usch!
 
Idag har jag tagit en lång sovmorgon- ända till 10 låg jag i sängen. Sååååå skönt! Men var riktigt omotoverad idag! Ville bara stanna kvar under täcket och se på film hela dagen.. La mig faktiskt i soffan under täcket till kvart i tolv och kikade på en serie. Men sen var det hundar som skulle ut och mamma kom hem med lunch och systemetpåsar (niiiiice!):)
 
Sen efter lunch så satt jag och höll på med arbetet som jag svär över högre upp..
 
Innan middagen idag så åkte jag och mamma till Ica och mötte moster och kussan, för att handla inför imorrn. Vi var inte ensamma på Ica! :P Men vi kom därifrån med ALLT på listan!:)
Väl här hemma igen så lagade jag och mamma mumsig middag- lövbiffrullader med hemmagjort mos och sås:)
 
Har även kokat potatis för att fixa potatissallad imorrn och svängt ihop en tzatziki- som jag trooor blev bra!:) (Jobbigt att en grekkompis kommer imorrn och dömmer mig..:P )
 
Hoppas såååå att det blir fint väder imorrn! För jag vill sitta ute och njuta av solen på dagen, när vi är hos morfar!
På kvällen blir det grillning hos mamma, med familjen och bästa Peter och Jannis!:) Ska bli väääldigt trevligt!!

Längtar tills dom kan pigga upp mig! <3
 
Nu ska jag äntligen sova- om jag somnar..
 
Hoppas alla får en fantastisk midsommarafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0