BORRA HYLLA

Idag har jag fixat här hemma och vart ute på lite långpromenader med hundarna. Aslan har rusat som en toook på gräsmattorna:P
 
Vid 17tiden dök Tusse upp och vi lagade mat. Gjorde hamburgare och pommes-såå gott! :)
 
vid 19 så dök Jim upp med verktyg och vattenpass:) Han hjälpte mig att sätta upp en hylla i sovrummet, blev såå bra! Bild kommer imorrn när den fått nått på sig:P
Bjöd han på lite mat och sen skratta vi till en serie en stund, medans han gosa jääärnet med skrållan:)
Tack världens bästa ex för hjälpen!! :D
 
Nu har jag krupit upp i soffan och ska kolla på Wallander. Såg för en stund sedan att det kommer komma en ny film varje månad tom oktober! Fantastiskt!!:D
 
 
Hoppas alla haft en bra dag och kväll:)
 
Min lunch idag:) Mumsig tortelini med krämig gräddsås och tomater:)
 
 
 
Min underbara orkidé som bara poffar ut blommor:D
 
 
 
(PS, Robert du ser att jag svarat dig va?  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0