EN VARM HELG!

Ytterliggare en ny vecka! :)
 
I fredags kalasade vi här hemma:) Vi hade otroligt roligt och Steph vart kanske liiite rund under fötterna ;) Men baara trevligt! :)
 
Lördagen spenderades i solen- sovandes! Behöver jag säga att jag brände mig??!
På kvällen grillades det hemma hos mamma, tillsammans med Tusse, brorsan, brorsans pappa och Jonas. Sedan satt vi där ute hela kvällen och bara njöt.
 
Igår låg jag och Tusse ute HELA dagen!! Jag höll mig ganska mycket i skuggan, eftersom jag vart så bränd i lördags. Vi hade även vattenslangen framme, så då och då sprang vi och kylde ner oss. Vi var som små barn som leker i vattenspridaren! :P
På kvällen satt vi återigen ute på verandan och tog det lungt med Peter och Jannis:)
 
Idag hade jag och Tusse plan på att vara ute igen, men fan... skittriiist väder ju... så vi höll oss inne och kolla serier:)
För någon timme sedan avslutade jag kvällen med att se på True Blood med Jannis. Det var mysigt!:)
 
Snart blir det sängen och sen imorrn ska jag med mamma och bror till Danderyd.
 
Snygg! :P
 
Aslan gömmer sig bakom flaskorna! ;D
 
Perfekt för bakfyllan! ;)
 
Aslan smög sig närmare och närmare maten i lördags:P
 
älskar denna gata! Vet inte varför, men är väl för att solen är så perfekt där i skymningen. Har ett antal såna här från förra sommaren:P
 
MUMS i söndags!
 
Kväålsmys på verandan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0