TID

fan skrev ett inlägg här häromdagen, men det har ju försvunnit..... suuuuuck!!

skrev isf lite kort om hur det gick i fredags. var en supermysig kväll! men träffade honom i tisdags och frågade då vad allt detta är och då fick jag fram att han inte visste men att han bara vill vara min vän.. suck!! meeeen det är lugnt! msn vet aldrig vad som hönder längre fram:)

idag har jag haft fastighetsskötaren här. sjukt härlig snubbe! han har fixat massa grejer här hemma och även gett mig ett lås och handtag till badrummet! wohoo!;)
sen kom tusse hit, vi lagade tacos och precis när vi slängt oss i soffan ringer Pier på dörren.. :P vi satte då upp mitt badrumsskåp och trots att vi inte hade vattenpass vart det peeeerfekt!!;D

imorrn är det fredag (eller idag) och då ska jag tvätta tror jag. om det är ledigt:) mina kökslådor kommer då oxå, deeet ska bli Nice!!
ska även gå till företaget dom jag var på häromdagen o prata praktik igen:) håller tummarna!!
på kvällen kommer tusse och pier på middag:)

på söndag ska jag faktisk träffa Jim, Leif och Johan! ska bli mycket trevligt!! blir lite middag och massa snack:) härligt med en sån kväll med dom! är ju över ett år sedan vi sågs alla fyra tillsammans!

nä, måste försöka sova! lådkillen kommer tidigt imorrnbitti..:/














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0