STARTAR NYA ÅRET!

Jag startar det nya året med att vara sjuk.. Jippi!
Somnade för nån timme sedan och vaknade upp nu av att jag var så jäklans torr i munnen.. :/
 
På nyår var jag hemma hos Tusse, jag lagade supergoood middag till henne, mig och hennes pojkvän Björn. När vi hade ätit kom en kompis till henne och mig över oxå, en till Björn faktiskt! haha! Vi spelade soel hela kvällen och vid tolvslaget stod vi på hennes balkong och kollade fyrverekierna.
Kvällen vart såå jäklans bra alltså! :D Från att våra planer blev ändrade helt och vi var lite bittra- till en otroligt rolig kväll!
 
Dock vaknade jag ju upp med halsont på Nyårsdagen, men fan lika bra o vara sjuk nu- än sen;)
 
Vet ni, jag är själv i min lägenhet inatt- för första gången! :D Känns så pirrigt och lite ensamt. Men älskar det ändå! :D
 
SKa försöka somna om nu igen, tror Iprenen börjar verka nu så:)
 
Gott nytt på er allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0