LITE BITTERKÄNSLA

Haft en fantastik helg! haft vänner runt om mig heela tiden!:)

fredagen började med att Mr awesome kom hem hit, vi kollade på Dexter och sedan mötte vi några vänner på Matador, där vi sjöng med till trubadurernas sånger och drack gott. När dom stängde kl 01 så gick vi hit och drack lite mer gott:)
tror klockan va halv fem när jag o Foppa gick o la oss, då gick ögonen i kors!

Lördagsdagen spenderade vi i soffan, kollade klart på dexter och när han åkt så kom Tusse och vi fixade oss inför tjejkvällen:)

Emelie och Sandra dök upp vid 18 tiden, då käkade vi pizza och seeen kom spriten fram!;)
jag hade liiite svårt o dricka måste jag säga.. mår fortfarande liite dåligt efter inflyttningsfesten! haha! men deeet gjorde inget! jag har lika roligt utan alkohol!:)

tack tjejer för bästa kvällen, som alltid!!:)

jag har vart lite bitter några dagar.. är sååå trött på all jävla reklam om alla hjärtans dag!! det här är första gången på 6 år som jag inte har någon kärlek att fira med och måste säga att det suuuger! inte för att jag egentligen är såå mycket för o fira denna dag annars, men är man singel och denna dag kommer så är det fan inte kul!
blää!

denna dag gör ju oxå att dagen då mitt hjärta krossades kommer närmare. det har snart gått ett år!!! kan ni fatta?! helt sjukt!!
nu är jag ju glad att det tog slut, men det betyder ju inte att jag inte tycker det är jobbigt. (blev den där meningen rätt formulerad nu? haha!) men men, tar väl mig igenom detta oxå!:)

nu ska jag sova, uppe alldeles för länge!:/ nattinatti gott folk!































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0