KOMA

Ni är så troooogna!! :D
 
Jag har spenderat de senaste 5 dagarna i mammas soffa- med feber, migrän och frossa.. Har vart heeemskt!!!
 
I lördags hade jag inflyttningsfest........ Jisses va jag vart full!! Alltså på riktigt! Jag skäms verkligen så här i efterhand... Usch... Tycker så synd om mina vänner som fick se mig sådär.. usch usch usch..! Jag som ville ha en minnesvärd fest! Allla säger att den var lyckad och att alla var glada- det var ju bra det iaf! ;) Jag var ju oxå väääldigt glad! haha!
Jag fick även massor av fina presenter!! Är så glad att jag har såna fina vänner! :)
Tack tack taaack! <3
 
Kan även berätta att det inte ens är städat hemma..... Alla burkar och flaskor är i påsar, men all disk och spilld sprit är kvar.... Jag blev ju sjuk, så har lixom inte kunnat ta hand om det.. Men imorrn så!:)
 
Nu börjar det bli mycket text och inga bilder har jag, så avslutar här. :) Vem vet, kanske KANSKE kommer bilder från festen sen. Har inte ens tittat kameran än..
 
Nattis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0