TIME FLIES BY

so quickly..!
 
Vilken fantastisk sommar det är!!:D Kommer på mig själv med att glömma gå in här och skriva!
 
Förra veckan va jag i Värmland och sommarstugan. Ah, älskar verkligen att vara där och när vi åker genom bostadsområdena uppe i byn, så ser jag mig själv bo där..! Mår dåligt av att åka hem. :/ Men finns ju inga jobb där heller, så fan.. :/
 
Men veckan va iaf riktigt underbar!! Massa sol, lite regn och massa bad:)
 
Här är ett liitet utbud av veckan:)
 
Lite regn;)
 
Det här är två favoriter- solen och en björk!
 
Min!!
 
<3
 
Oufh, va stor hon börjar bli.....!
 
 
 
 
 
05.20 gick jag upp för att fota lite:)
 
 
Sen va det bad hela dagen;)
 
 
Lite fräknar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0