GRYM HELG!

Ännu en jävla helg som passerar.. Blir fan förbannad att tiden bara flyger fram!! :/
 
Snart är det 2 september och det är dax att börja jobba, men jag känner mig inte alls redo!! :/
 
 
Helgen har iaf varit jävligt bra!! I fredags gick vi ut och träffade vårt härliga gäng! Vi hängde ju typ vaaarje dag förra sommaren och hade såå kul! I fredags var det dax igen;D Kvällen avslutades här hemma hos mig, med drinkar, cider och Baileys (blandat med bacardi??!)
Det var verkligen en så otroligt härlig kväll!:)
Lördagen spenderade jag på bästa sätt- bakis i mammas soffa ;D haha!
Idag så har jag o Tusse vart hos grannen, dom har två valpisar hos sig. Så vi har gosat och lekt:) Såå söta!!:D
 
Nu på kvällen blev det tjejkväll:) Tre tjejer som kryper upp i soffan och kollar Braidsmaids- kunde inte blivit bättre!! ;D
Regnet har precis börjat falla här igen, jag hoppas nästan på att det ska åska och ha sig oxå- tycker det är sååå mysigt!! Men Skrållan vill nog iiinte det.. Vi va tvugna och bygga lite koja åt henne förut.. <3
 
Nu blir det ett avsnitt av Suits!
 
Redo för kalas i fredags!
 
Vår koja:)
 
Tröttisar!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0