TOKIG

alltså, börjar fan fundera på om jag börjar få Alzheimers.. glömmer typ ALLT!!! kan vara en sån enkel sak som att komma ihåg att hämta en sak i köket när jag ändå står upp.... till att glömma planerade grejer.. och vad tror ni händer?? jodå jag glöööömmer!!! suck!!!

tidigare idag kom jag på att jag ska till kista imorrn och träffa en vän.. eftersom jag viiisste att jag skulle glömma det va jag tvungen o lägga anteckningen på startsidan på telefon.. och jag bara haaatar att ha ngt där... meeen nu glömmer jag inte!!:)



den senaste tiden har jag börjat känna mig lite ensam... alltså inte kompismässigt, utan mysmässigt! vill bara ligga o mysa med någon i soffan framför en film! samtidigt som jag veeeerkligen inte vill ha någon! klurigt de där... :/ :P
får nöja mig med hundarna;)

nu ska jag ta o kolla klart på big bang theory, seen sova:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0