YTTERLIGARE EN HELG

har gått och den har vart näst in till perfekt! :)
 
Fotograferingen av mina klasskamrater gick superbra! Alla ville inte, men de flesta ville och det var roligt!:)
 
När jag var på väg hem i fredags, så kändes det som att ödet ville mig väl! Det var meningen att jag skulle sitta kvar i skolan och göra ingenting till klockan halv tre. det var meningen att jag skulle prata med Zandra om lite grejer, så klockan blev halv tre.. Det var meningen..!
För när jag kommer till Sumpan så möts jag av en underbar syn! Hur ett förflutet kan komma ifatt en som en storm och veva upp hela hjärtat! Denna fantastiska människan kommer emot mig och jag ser dom där fantastiska ögonen, det vackraste leendet som existerar och de varmaste armarna jag någonsin känt! Där står han, denna fantastiska man, mitt framför mig och ler mot mig. Tid och rum stannade upp! Ville aldrig mer röra mig, allt blev perfekt för en stund!
Vi pratar en stund om livet och om förr.. han sa att "en dag, då är det vi"- och jag såg det framför mig, som om det var igår vi låg i min säng och pratade om vårat liv och vår framtid.
När denna "en dag" kommer, det vet jag inte. Men det kommer när det är meningen!
Men hur sjukt är det inte, hur man kan möta en (gammal) kärlek och man känner hur hela kroppen börjar leva igen?!
Det här är en människa som jag vet att jag inte kommer kunna vara med, samma för honom. Men som jag skrev ovan, det kommer när det är meningen!
 
Men vad är oddsen att en människa som inte ens bor i sthlm längre, är på samma plats som en, samtidigt..? Det var iaf otroligt skönt att få träffa honom! :)
 

 
Nu var det ju inte meningen att jag skulle skriva om detta.. Haha, men som alltid så flyger jag iväg i tankar.. :P Sorry!
 
Fredagskvällen bjöd på fantaaastiskt sällskap i form av några av de bästa tjejerna! Vi käkade god mat och drack en jävla massa sprit! haha! Spelade massor av spel och snackade om livet i allmänt. Det var perfekt! :D
Längtar redan till nästa gång!:D
 
Somnade gott i Tusses soffa framåt 4 tiden och sov gott:)
 
Lördagen spenderades i hennes soffa, vi hade dåligt samvete för att vi inte orkade gå ut i solen! Men med chips, cola och gos med Aslan, Skrållan och Nisse så var det en bra dag iaf;)
Mamma hämtade oss vid 16 tiden, då blev det att åka hem och laga god mat och sedan tog vi bilen och åkte till Jakan och en restaurang där det var trubadurkväll:) Bra musik var det, men vid 01 låg vi nerbäddade i sängen här hemma och snacka massa istället:P
 
Söndag, idag har det verkligen vart toppen väder! Så vi tog igen oss för den sol vi missade igår!:P
Lite fotande ute, lite snabbmat och hundgos- så lugn och skön söndag har vi haft:)
 
Lite bilder från helgen kommer här;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0