H.G!

Haft en toppenkväll! Våra planer blev inte som planerat, men vart toppen ändå- såklart;)
 
Jag och tusse gick till Matador- för att äta tapas. MEN det var fullt, så vi fick hitta på nå annat. Så blev greken istället:) Tur att dom har lika god mat;) Kvällens plan var att käka, planera Halloween och kolla trubadurerna som spelade.
Så efter god middag och massa planerande, gick vi tillbaka till Matador. STackars Tusse dock, jäääättetrött! Meeen jag vägrade att vi skulle gå innan dom hade spelat "vår" låt!! :D Grabbarna som spelar är verkligen sååå roliga och man hänger med och sjunger hela tiden:P
Men som jag lovat Tusse- när vår låt spelats (som förövrigt är deras favvolåt oxå) skulle vi åka hem. Så vi började klä på oss, då får vi en liten utskällning av grabbarna att vi ska gå:P Dock lovade jag att komma tillbaka imorrn. Dom är ju grymma- så va fan! :P
 
Jisses va kallt det är nu! Höll på o frysa knäna av mig på väg från bussen nu! Så ligger med strumpor, mjukisar och tröja på mig under täcket:P hihi.. Myyys!
 
Nu blir det ett avsnitt av nån serie, sen sova!
 
Natti på alla fina! Hoppas ni har en awesome fredagsnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0