HARD WORK WORK!

1½vecka med Turism i skolan har rullat förbi. Har haft otroooligt roligt och vacker utsikt framåt;) 
Vår lärare i turism är otroooligt vacker;)
 
Nu på kvällen har jag och Tusse vart uppe hos Mr A och kollat på Magic Mike. JÄVLAR vilken film!!! Tackar den som gjort den;D hahaha! Stackars Foppa som satt där mellan oss i soffan när vi satt o dreggla;D
 
Just nu ligger jag i sängen och väntar på att Vampire Diaries ska bli klart. Hade egentligen velat sova nu, men känner mig inte trött alls:P
 
Imorrn är det inflyttningsfest hos Sandra och Kim, det ska bli roligt! Dock får jag ju fortfarande inte gå i trappor... och dom bor 3 trappor upp.. Haha:P Jaja, vad ska man göra..:P
 
Första helgen i November var planen att vi skulle åka till värmland och slappa.. Men mamma berätta idag att dom har stängt ner stugan för vintern tills dess.. Faaan! Ville ju ha en riktigt lugn helg ju.. :/
 
De senaste månaderna har vart minst sagt upptagna, har vart toppen! Men längtar lite tills det kommer snö och kyla, så vi kan ta det lite lugnt! haahaha!
 
Det jag fnulade på häromdagen har jag löst nu. Jag talade ut med den det berörde och allt är löst, känns skönt! Är ju aldrig roligt att behöva ta det pratet med någon, men ens egna känslor måste ju gå före allt annat. :)
 
Nuuu blir det V.D  :D:D
Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0