.

Tisdag, solen skiner då och då mellan molnen, det blåser kallt men är ändå skönt:)

Igår åkte jag till stan för att fota körsbärsblommorna i Kungsan- meeeeeeen det var utblommat!! =()/&#¤"#%¤&/!!
Får skylla mig själv, men va ju jäkla typiskt! Fanns ju självklart kvar några blommor, men helheltsbilden blev inte som jag ville.

Vid 15 tiden gick jag till Tusse på jobbet och sedan tog vi en promenad till Vapiano och käkade:) Sedan åkte vi hem till henne och slappade med hallon, jordgubbar och lite glass:)

Glömde mitt minneskort där, så inga bilder på blommorna kan komma upp än.. :( Tyyypiskt!!
Men men, inte hela världen:)

Idag har jag inte gjort så mycket. Dammsugat och fixat här hemma, ville sitta ute o sola oxå men det var fan lite för kallt:/

Imorrn ska jag hem till Sandra, ska bli myyycket mysigt! Ska ha med mig kameran o plåååta henne lite oxå:) Sen har vi lite annat planerat oxå;D hihi.. Längtar maaaaaaassor!!♥


Igår när jag gick till bussen från Tusse:) Mådde sjukt bra då, ääälskar det vackra vädret!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0