FÖRBANNAD!

Tänk att jag har så många som är in o kikar, trots att jag inte skrivit nått på en hel vecka!

Veckan har vart lång som faan.. Jobbade i måndags, men under natten till tisdag så låg jag i frossa, feber och ont i heeela kroppen!

I torsdags hände något som jag fortfarande inte tror är sant! Det är helt stört och jag vet inte hur han tänkte!
Min "chef" SMSa(!!!) mig och sa upp mig! Jaa, ni läste rätt- han SMS´ADE!!

Han skrev bla att jag slarvat med fakturor och att jag inte behövde komma dit nå mer. Jag fattade först inte, kände mig alldeles tom.. Efter en liten stund så vaknade jag till och ringde då upp honom. Utan nått svar. Mamma ringde oxå, från sin mobil. Men inge svar!

Jag tänkte att va i helvete är det här!!? Hur kan en människa göra såhär?! Så kl 09 igår, klev jag in på verkstaden, han såg lite chockad och obekväm ut när han såg mig. Det var ett gäng människor där, från miljöhälsonämnden, så jag gick bara raka vägen in i vårt kök och satte mig ner och vänta.. Där satt jag i 2 timmar och vänta. Vägrade gå därifrån innan han hade kommit in o satt sig ner o pratat med mig!
Hans bröder kom in o satte sig när jag kom, dom betedde sig som vanligt så jag föstod att dom visste inget. Så berättade för dom och dom tappade hakan!

När klockan var elva kom han in o satte sig ner.
Jag frågade vad som händer, sa att jag tycker inte att det är okej att man gör så här. Enligt lag osv..
Frågade va det här med slarvandet av fakturor kom ifrån, då säger han att han fått tillbaka nån grej från ett försäkringsbolag som det vart fel på. EN faktura, som inte ens är en faktura utan en förfrågan om återbetalning från ett bolag. 
Han visste att jag aldrig jobbat med detta tidigare, jag har bett om hjälp varje gång jag vart osäker osv osv.. Och om det nu blivit fel, KOM TILL MIG OCH SÄG DET!! Åh, vart så irriterad!

Va lite andra grejer oxå, men blir så mycket o skriva för de lilla samtalet..
Men blir så jävla irriterad, för han hade bara kunnat be mig att sätta mig ner och så hade han kunnat ta upp det han kände var fel eller nått.. Nä, men säg upp mig då istället- via sms! Skitbra! Jag kan ju inte fixa nå fel om jag inte ens vet att det blivit fel! Jag fick ju inte en chans att visa att jag kan och vill!!

Sen fick jag kastat i ansiktet på mig att jag inte har körkort oxå och det var ju ett krav från dom.. Då blir jag typ chockad! Det har dom vetat heeeeeeela tiden att jag inte har och ändå sagt att det var ok, så länge jag tar det senast till sommaren... Så dålig stil o dra upp det!

Jag ringde till högkontoret när jag kom hem, bad om att få prata med den andra delägaren och han visste att jag var uppsagd. Men han visste inte att det var via sms, så jag hörde hur han typ tappa andan i andra ändan.
Han sa att det var oproffsigt och bad om ursäkt.. Jag har bett om en skriftlig uppsägning och ska se till att allt sker som det ska, enligt lag och allt.

Nää, jag är så förbannad!! usch!

Så nu sitter jag här, i mammas soffa.. Inga pengar, inge jobb och ingen egen bostad... KUL!

Jag älskade att jobba där! Såg fram emot att komma dit! Såg oxå fram emot att få en fin lön och kunna bygga upp mitt eget hem.. Men nu.. Nu ser jag inget..!

Blä!!


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Fy fan jag blir irriterad bara jag läser de där, såååå dålig stil verkligen!!!

Men du ska se att de ordnar sej för dej. Tänk på de du har o finn glädje i dina djur, vänner o familj <3 Allt kommer ordna sej i slutändan.

2012-03-31 @ 21:02:54
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0