MINT-PIECE

Idag har jag o mamma vart med mormor på Mio, hon har köpt en ny soffa:) I september flyttar hon till ny lägenhet, så då ville hon ha ny soffa:)
Blev en röd tre-sits, hoppas det blir snyggt! Jag var väääldigt skeptisk till rött.. Eller har alltid vart! rött är n färg jag inte gillar:/
Men som sagt, hoppas det blir bra!
 
Vi var även till Stadium, hittade snyyyygaste onepiecen eeeveer!! Jag har ju funderat på att köpa en riktig, men den här färgen var ment to be;D
Den är mintfärgad och såå jag!!:D
 
känns ju jääävligt fel att gå ut i den kan jag ju säga!!:/ men paaalla o byta byxor o tröja för o snabbkissa hundarna på kvällen;D haha..
alla människor i området vet redan att jag är lite tokig, med gröna mjukisar och färglada tröjor, så va fan, gå ut i sparkdräkt är väl inget;D hahahahaha!
 
Tusse har vart här på kvällen, vi fixade mitt PayPal konto och så har vi spelat QuizMe o ätit mat:)
 
Nu ligger jag i sängen o ska kolla en serie. Imorrn blir det klippa håret!!!!! åh, nervööös!!!:P
 
Naaatti!
 
Looov it! hahaha!
 
Min fina tjej tidigare ikväll:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0